Wszyscy mają androida, mam i ja…

Na fali ostatnich mniej lub bardziej pożądanych zmian życiowych postanowiłem zamienić moją prymitywną nokię na coś bardziej up to date. Jako, że już dawno wypadłem z obiegu jeśli chodzi o status rynku telefonów komórkowych, przy wyborze obrałem technikę wybitnie dziwaczną – na początek stwierdziłem, że marzy mi się HTC. Trochę przeglądania zasobów sieci i powstał drugi ogranicznik wyboru – telefon ma mieć androida.

Były oczywiście ograniczenia pomniejsze – telefon miał być przede wszystkim awaryjnym/mobilnym dostępem do sieci, ssh i komunikatorów. Klasyczne funkcje komórkowe miały dość niski priorytet.

W pierwszym momencie faworytem został HTC Desire Z, ze względu na fizyczna klawiaturę qwerty. Jednak tyle naczytałem się w sieci o zawiasach wspomnianej klawiatury, że kandydat został porzucony, a jego miejsce zajął większy brat z rodziny Desire – HTC Desire HD.

Telefon mam dość krótko ~1,5 tygodnia, więc póki co jestem na etapie pod tytułem „Woooow”. Gdyby nie bateria byłoby pewnie jeszcze lepiej… Niestety ten jeden element zdecydowanie odstaje od reszty, choć byłem tego świadomy, to jednak boli fakt, że moja prymitywna nokia oraz służbowa E52 potrafią HTC pobić 5 krotnie w długości pracy na baterii.

Parametry techniczne każdy zainteresowany może sobie wygooglać, więc nie ma sensu, żebym je powielał.

Uwagi pomniejsze – telefon mieści się w kieszeni😉 oraz da się sprawnie pisać na klawiaturze ekranowej (choć to pewnie zasługa rozmiaru ekranu), nawet mając nie najmniejsze i nie najzgrabniejsze paluszki😉

Ten wpis został opublikowany w kategorii default i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Wszyscy mają androida, mam i ja…

  1. pakos pisze:

    ekran pewnie wiekszy niz w moim lg a i tam pisanie nie sprawia klopotu😉

  2. Artih pisze:

    Ja z kolei jestem wierny Windowsowi Mobile i prawdopodobnie na dniach wpadnie mi HTD HDII (teraz mam HP 614c też na Windowsie).

    Ale HTC to fajne zabawki z każdym systemem – gratuluję zakupu.

Skomentuj

