Nowa zabawka – Nissin Di622

Była sobie wypłata…

Forma przeszła jak najbardziej właściwa, pół godziny od momentu jak wypłata pojawiła się na koncie, większa jej część już wyszła😉 Dwa dni później mogłem już testować nową lampę błyskową. Ze względów powiedzmy finansowych zdecydowałem się na Nissina Di622. Jak na moje potrzeby/możliwości ma on wszystko co potrzeba, a cena (ja zapłaciłem 429.00zł) w porównaniu z modelami Canona jest więcej niż konkurencyjna.

Po dosyć krótkich wstępnych testach jestem bardzo zadowolony, zobaczymy jak będzie się sprawować na dłuższą metę.

Miło zaskoczył mnie też sam sklep, zakupy robiłem w JabbaFoto. Zamówienie złożyłem 24.11 po południu (oprócz lampy zamówiłem gripa – zamiennik Delty oraz zapasowe aku – również zamiennik Delty), następnego dnia paczka została wysłana. Wczoraj ok 15 kurier umawiał się ze mną na odbiór. Wieczorem paczka była w moich rękach.

Ten wpis został opublikowany w kategorii life, photo?! i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Nowa zabawka – Nissin Di622

  1. Uapa pisze:

    me likes it

Skomentuj

