Aktualizacja do 9.10 – pierwsze wrażenia

Co mi się podoba:

  • podczas aktualizacji nie doinstalowały mi się żadne domyślne programy (choć to może być efekt tego, że przed aktualizacją nie miałem już metapakietu xubuntu-desktop)
  • system zasadniczo działa, jak działał. Żadnych widocznych regresów.

Co mi się nie podoba:

  • zasadniczo jedynie duet nowy gdm + xsplash działają mi na nerwy. Próba zainstalowania starego gdm’a (jest w repo) zakończyła się fiaskiem (system nie wstawał). Jak w najbliższym czasie nic się nie zmieni, trzeba się będzie pozbyć gdma. Może jestem dziwny, ale lubiłem swoje komunikaty startowe.
  • system uruchamia się wyraźnie wolniej (ok 20 sec), choć nie wiem na ile to kwestia aktualizacji zamiast czystej instalki, a na ile upstarta, gdma i xsplasha.
  • instalowanie domyślnie 32bitowej wtyczki do flasha oraz 32bitwej javy. Na szczęście wystarczyło powywalać to co się doinstalowało.

Zapewne c.d.n. po następnych dniach użytkowania.

Ten wpis został opublikowany w kategorii techblog?! i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

