newsbeuter

Odkąd korzystam z kanałów rss (a dość długo nie mogłem się do nich przekonać) używałem sobie konsolowego czytnika – snownews’a (wszystkie wtyczki do Fx’a albo inne readery od wujka googla jak dla mnie odpadaja).

Ostatnio zaczął mi działać na nerwy pewien drobny bug – wyświetlanie krzaczyło się przy niestandardowym rozmiarze terminala. Jak się okazało błąd został już załatany, a program doczekał się już kilku kolejnych wersji od tej w repo 9.04. Nowszych paczek nie znalazłem (z resztą jak się dowiedziałem snownews wyleciał z repo debiana, więc w ubu 9.10 i tak go nie będzie), zabrałem się więc za kompilacje. Ta przebiegła bez problemu, ale problemem okazały się polskie fonty. Snownews w ostatnich wersjach wspiera różne tłumaczenia, nie wiedzieć czemu u mnie zamiast polskich znaczków były krzaczki albo w najlepszym wypadku znaki zapytania (zmieniałem locale, kompilowałem z różnymi dziwnymi parametrami, bez rezultatu.

Na szczęście znajmy polecił mi newsbeuter’a. Co mnie w nim urzekło?

Newsbeuter is the Mutt of RSS feed readers.

To w zasadzie najlepsze podsumowanie, moje potrzeby zaspokaja idealnie. Pełne możliwości są oczywiście wymienione na stronie.

Mój po krótkiej konfiguracji wygląda tak:

newsbeuter

newsbeuter

Ten wpis został opublikowany w kategorii techblog?! i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „newsbeuter

  1. Pakos pisze:

    Chyba sprawdzę :>

Skomentuj

