Moje liskowe wtyczki

Na różnych blogach można poczytać różne dziwne listy polecanych (w takim lub innym celu) wtyczek do Firefox’a. Lista znajdująca się poniżej została opublikowana z wybitnie samolubnych powodów – „skleroza” sprawiła, że instalacja ulubionych wtyczek na Viscie (tak uruchomilem cholerstwo😉 ) zajęła mi zdecydowanie zbyt wiele czasu.

  • Adblock Plus + Adblock Plus: Element Hiding Helper
  • Auto Copy
  • Clippings
  • ColorZilla (włączana w razie potrzeby, musze chyba pomyśleć nad osobnym profilem dla wtyczek około webdeveloperskich)
  • Download Manager Tweak
  • FaviconizeTab
  • Firebug (domyślnie wyłączona)
  • Firefox Universal Uploader
  • FireFTP
  • Fission
  • Flagfox
  • Forecastfox
  • Fxif
  • Google Redesigned
  • gui:config
  • NetVideoHunter (domyślnie wyłączona)
  • NoScript
  • Page Speed (domyślnie wyłączony)
  • Screenshot Pimp
  • Session Manager
  • Speed Dial
  • Text Link
  • Tiny Menu
  • Update Scanner
  • Web Developer
  • Xmarks

Gdyby przypadkiem wpadł tu ktoś chcący mnie przekonać, że przeglądarka X (X ∈ {zbiór wszystkich przeglądarek} \ {Firefox}), jest zdecydowanie lepsza, niech oszczędzi mi zrzędzenia ^__^. Ja najlepszą dla mnie przeglądarkę już znalazłem (podobnie jak system operacyjny, menadżera okien i wiele innych rzeczy, o które tak lubią się bezsensownie spierać, teoretycznie inteligentni, ludzie w sieci)

Ten wpis został opublikowany w kategorii ku pamięci i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

